28 grudnia 2011

Hotel Sea Gull Resort 4*, Hurghada

Egipt po raz kolejny. Tym razem Hurghada, jak dla mnie dużo ciekawsza niż Sharm El Sheikh. Zimą idealne miejsce, aby odkurzyć umysł od zatęchłych myśli. 
Hotel zwiedzałam krótko, ale jest mi znany od lat. W katalogach polskich organizatorów, kusi soczystymi barwami. Postanowiłam przekonać się sama jak naprawdę wygląda niesamowicie oblegany przez naszych turystów słynny Sea Gull w Hurghadzie.

Fot. Hotel Sea Gull Resort
Hotel miły i przyjemny w odbiorze. Jednakże zanim zobaczyłam go na żywo, sprzedawałam go w dużych ilościach, bo lubiłam w nim wszelkie zachowane proporcje. Odpowiednia zabudowa, odpowiednia ilość basenów, odpowiednie położenie. Wszytko było w nim takie idealne. Na miejscu przekonałam się, że jest ogromny ( 710 pokoi) - stara i nowa część. Skutek był taki, że oczy miałam rozbiegane i czułam lekki niesmak.

Druga sprawa, która musi znaleźć się w tym wpisie, to jego położenie - dzielnica Sakkala, samo centrum Hurghady. Hotel Sea Gull jest tak wepchnięty w zabudowę miasta, że bardziej w środku już być nie można. Stąd wszędzie blisko: do lotniska 10 km, do sklepu bez plecaka, do restauracji na bosaka.

Ostatnia kwestia do przegadania to wyżywienie. Reszty nie piszę bo jest taka sama jak w katalogach biur podróży. Jedzenie średnie, ale tego osobiście nie sprawdzałam, czytałam, pytałam etc. Dla zmęczonych arabskim jedzeniem polecam pobliski Mcdonald's.

Fot. Pokój

Fot. Łazienka

Fot. Pokój

Fot. Lobby
Fot. Basen
Fot. Hotel Sea Gull Resort

Fot. Hotel Sea Gull Resort - widok z balkonu

Fot. Hotel Sea Gull Resort - wygląd zewnętrzny

Fot. Hotel Sea Gull Resort - widok ogólny

Fot. Pokój

Fot. Łazienka
Fot. Otoczenie hotelu

Zwiedzałam: grudzień 2011 
Office web site: http://www.hurghadaseagull.com/


Hotel Sea Gull Resort, Sheraton Road, City center of Hurghada, Red Sea, Egipt 
Tel. 0020 65 3440 351 (10 Lines) 
Fax 0020 65 3440 350


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz